Βρείτε το αυτοκίνητο: Δείτε το νέο Quiz Follow Driving_Life on Twitter FB Follow Driving Life on Buzz Email Driving Life

Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010

Honda Insight 1,3

Αυτή την εβδομάδα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Honda που μας παρείχε για δοκιμή ένα από τα υβριδικά της μοντέλα, το Honda Insight.


Το Insight, ήταν η αρχή στον τομέα των υβριδικών για την Honda. Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από ένα βενζινοκινητήρα 88 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 14 ίππων, αποδίδοντας συνολική συνδυασμένη ισχύ 98 ίππων οι οποίοι επαρκούν για να κινήσουν αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 1200 κιλών. Σε αυτό το υβριδικό, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως υποβοήθηση στον βενζινοκινητήρα πράγμα που δεν επιτρέπει όμως στο αυτοκίνητο να κινηθεί πλήρως ηλεκτρικά σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Η εταιρία έχει εφοδιάσει το αυτοκίνητο με σύστημα που σβήνει αυτόματα τον βενζινοκινητήρα όταν έχουμε πατημένο το φρένο και η ταχύτητα πέσει κάτω από τα 10 χιλιόμετρα την ώρα. Αυτό βοηθάει στην διατήρηση της κατανάλωσης κάτω από τα 6,5 λίτρα ακόμα και μέσα στην πόλη με αναμμένο τον κλιματισμό, και με 3 επιβάτες.


Στον δρόμο, το αυτοκίνητο αποκρίνεται αρκετά καλά ιδίως αν λάβουμε υπόψιν ότι ο βενζινοκινητήρας του είναι μόνο 1300 κυβικά. Η πρόσφυση που προσφέρουν οι αναρτήσεις είναι αρκετά καλή, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση των επιβατών. Την ακινητοποίηση και την επιβράδυνση του αυτοκινήτου, την αναλαμβάνουν με επιτυχία, οι εμπρός αεριζόμενοι και πίσω συμβατικοί δίσκοι.

Εσωτερικά η κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου και ο πίνακας οργάνων είναι αρκετά εντυπωσιακά, με τον τελευταίο να χωρίζεται σε 2 ζώνες. Οι χώροι του αυτοκινήτου είναι αρκετά άνετοι και ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 408 λίτρα. Τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα και η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης είναι πολύ καλή. Επίσης στο αυτοκίνητο υπάρχουν και χώροι για μικροαντικείμενα, τόσο στην κεντρική κονσόλα, όσο και κάτω από το υποβραχιόνιο.


Εξωτερικά, από τα πλάγια, το αυτοκίνητο θυμίζει αρκετά τον ανταγωνισμό του. Η εμπρόσθια μάσκα δίνει μία αρκετά επιθετική όψη στο αυτοκίνητο, η οποία όμως δεν συνεχίζει και στο πίσω μέρος του, αφού πίσω πέρα από το κλασσικό "κόψιμο" του CR-X, το αμάξι είναι κλασσικό ιαπωνικό σχέδιο, δηλαδή χωρίς κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Δυστυχώς όμως ο σχεδιασμός του πίσω τζαμιού, δυσκολεύει την πλευρική ορατότητα προς τα πίσω από τον κεντρικό καθρέφτη. Γι'αυτό και η Honda έχει προνοήσει τοποθετώντας αρκετά μεγάλους εξωτερικούς καθρέφτες οι οποίοι καλύπτουν πλήρως σε θέμα ορατότητας.


Η τιμή του αυτοκινήτου, ξεκινάει από τα 19900€ στην βασική έκδοση και φτάνει μέχρι και τα 22500€ στην πλούσια έκδοση, όπως ήταν και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, κάνοντάς το ακόμα πιο ανταγωνιστικό!

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κυβισμός: 1339 (κ.εκ.)
Ιπποδύναμη: 88 hp (Βενζινοκινητήρας) / 14 hp (Ηλεκτροκινητήρας) / 98 hp (Συνδυασμένη)
Μέγιστη ροπή: 121 Nm (Βενζινοκινητήρας) / 78.5 Nm (Ηλεκτροκινητήρας)
Τελική ταχύτητα: 182 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση (0-100 χλμ/ώρα): 12,4 δευτερόλεπτα
Μέση κατανάλωση (μικτός κύκλος): 4,4 λίτρα / 100 χλμ

Μας άρεσε:
+ Εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση
+ Ποιότητα Κατασκευής
+ Τιμή

Δεν μας άρεσε:
- Θα θέλαμε λίγο περισσότερη δύναμη
- Αδυναμία κίνησης μόνο ηλεκτρικά σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης

Φωτογραφίες:

1 σχόλιο:

  1. Το Honda Insight 1,3 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο το οποίο είναι μια από της καλύτερες επιλογές για υβριδικό αυτοκίνητο με πολύ χαμηλές καταναλώσεις και ικανοποιητικές για τα κυβικά του επιδόσεις.
    Ιδανικό αυτοκίνητο πόλης και για κάποιον που δεν έχει την ανάγκη από εξαιρετικές επιδόσεις είναι η καλύτερη επιλογή.
    Η γιαπωνέζικη υπεροχή της HONDA σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό σχεδιασμό δημιούργησε το Honda Insight 1,3 το οποίο είναι σε θέση να γητεύσει οποιοδήποτε φανατικό αντιχοντάκια…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή